Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Sexuální zneužívání v dětství

Terapeutky radí: zamést pod koberec. Já jsem prý chodící tragédie. Ale ony se mají dobře. Ovoněly vzduch, potěšily se ptáčky a jinými zvířátky, dobře se najedly a je jim fajn. Mám se mít prostě stejně dobře jako ony. JAK ???  

Tolik jsem si zase vzala ze zkušenosti se dvěmi posledními pokusy o terapii. Zaplatila jsem těm terapeutkám za to, že mne odmítly!

Kdyby ze mne crčela krev, byla bych jistě dopravena na áro. Všimla jsem si, že v článcích se obětem sexuálního zneužívání říka "přeživší", nejspíš je to tak přeloženo z anglického survivor. Ve světle svých zkušeností za tím slovem vnímám, že pokud jsem přežila, krev ze mne neteče, no tak co? Každý má svého dost, tak neotravuj.

Jiný terapeut se mne pokusil vyléčit.  Řekl mi: byla jsi vzrušená, líbilo se ti to, tak fajn. Přestaň se trápit pro nic. Ale mně se to nelíbilo, protože jsem to nechtěla. Ale neměla jsem na výběr. Zažívala jsem hrůzu, co se mi to děje. A záviděla jiným dětem, že jsou v bezpečí, tatínek a maminka se o ně starají a můžou klidně spinkat. Nenáviděla jsem to, že na mně, na mém těle někdo provádí takové věci, a nenáviděla jsem sebe, své tělo a všechno kolem sebe.

Před lety jsem byla v Élektře, byla mi slíbena terapie zdarma. Terapie pro ženy "přeživší" musí být zdarma, bylo mi řečeno. protože "přeživší" ženy nemají peníze.

Ženy "přeživší" sexuální zneužívání v dětství mají zmasakrovanou psychiku a nemají peníze. Peníze nemáme zřejmě proto, že jsme se musely vnitřně stylizovat a upravit do podoby loutek, abychom to přežily. Loutka vyháklá s provázků se o sebe prostě nepostará. V psychice jsou vážné bloky a v životě jsou vážně šílené problémy.

Něco pozitvního na závěr: Nic to přece není, stačí  se jen přeladit o pár frekvencí výš. A problém přestane existovat. A nikdo nic nemusí řešit. Kolik času a peněz se ušetří. A hlavně, přestaneme se trápit. Ptáčkové, kytičky, motýlkové, sláva, už je to pryč.

Ale teď doopravdy. Je pěkné si užívat každodenní pohody, pokud to vůbec jde, pokud to stav psychiky dovolí. Ale pokud se trauma zpřítomní, říká si o  vyléčení.

 

 

 

 

Autor: Monika Lorenzová | sobota 4.1.2020 18:47 | karma článku: 6,69 | přečteno: 155x
  • Další články autora

Monika Lorenzová

Narcis, psychopat, hraniční/emocionálně nestabilní osoba - co mají společného?

Ve všech případech jde o poruchy osobnosti skupiny B. Ve všech případech jde o následky raného traumatu, o narušení vztahu dítěte a matky, z jakéhokoliv důvodu.

21.1.2024 v 7:20 | Karma: 10,54 | Přečteno: 278x | Diskuse| Ostatní

Monika Lorenzová

Narcistické zneužívání, co je to?

Je to speciální způsob zneužívání, které používají narcistické osoby, které jsou zároveň psychopatické. Psychopatickým narcisům jde o to, aby se, hlavně díky svým blízkým, postarali o své narcistické a psychopatické potřeby.

20.1.2024 v 11:08 | Karma: 9,61 | Přečteno: 308x | Diskuse| Ostatní

Monika Lorenzová

AI, o vytváření obrázků s umělou inteligencí

Díky žertu laskavého přispěvatele mého blogu, který měl podezření, že texty tvořím díky umělé inteligenci (haha, velmi vtipné :), jsem dostala nápad vytvářet tak perexové obrázky. Povedené výsledky jsou již u textů k vidění.

6.1.2024 v 11:01 | Karma: 13,96 | Přečteno: 252x | Diskuse| Ostatní

Monika Lorenzová

Kdo je v oboru psychologie odborník?

Musím bohužel říci, že jsem se setkala spíše s velkým nepochopením, co se týče mých psychických poruch a deprese. Dostávala jsem ortel nevyléčitelné. Nebyla to pravda.

6.1.2024 v 7:12 | Karma: 11,82 | Přečteno: 294x | Diskuse| Ostatní

Monika Lorenzová

Seberealizace. Závislost na úspěchu a závislost na neúspěchu.

Každý sám pro sebe rozhoduje, co je pro něj úspěchem. Narcistický člověk si typicky vybírá činnost, ve které je pro něj poměrně snadné upět. Osoba masochistická si vybere činnost, ve které dokáže uspět jen velmi těžko.

1.1.2024 v 16:27 | Karma: 7,23 | Přečteno: 181x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Ani vás nepustí do haly. Podvodů při prodeji lístků na MS v hokeji přibývá

6. května 2024

Organizátoři i policie varují: Kupovat vstupenky na mistrovství světa v hokeji od někoho jiného než...

Katar plánuje vyhoštění lídrů Hamásu, ale není kam. Jordánsko je zpět nechce

6. května 2024

Premium Katar je místo, kde si lídři teroristické organizace Hamás léta užívali pětihvězdičkového luxusu....

Za bydlení politiků platíme tisíce, vládní byty a vily mnozí z nich nevyužívají

6. května 2024

Premium Stát jen za tento rok zaplatí za bydlení v Praze mimopražského ministra školství Mikuláše Beka...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36,  aktualizováno  22:53

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...

  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 319x
 

Chci dělat osvětu, psát o psychických problémech a jejich léčení, ze své i sdílené zkušenosti.

 

lorenzova.m@centrum.cz

Seznam rubrik