Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Připadala jsem si, že čtu svůj příběh, ale neměla jsem to hrozně mlácení, jen menší mlácení. Také jsem se ve 14 vzepřela a říkala jsem ji, mlat mě ještě... A ona párkrát mlátila

0 0
možnosti

Ješitnost a agrese je u většiny mužů. Projevuje se všelijak.Nejhorší ovšem je pokud se tyto typy dostanou na nějaká vedoucí místa, mnohdy nejvyšší....Máme s tím u nás v republice neblahé zkušenosti.Bohužel.Je ale docela s podivem, že praktiky Vašeho otce částečně převzala i Vaše matka. Ale může být i to. Vypila jste si kalich hořkosti v mládí patrně do dne.Přeji Vám, ať Vám život nyní pokračuje mnohem lépe a v radosti.

2 0
možnosti

Kde je asi vašich rodiče dnes konec?

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Když čtu vaše zkušenosti s rodiči (i některých diskutérů) připadne mi čtvrté přikázání z Desatera "Cti otce svého i matku svou..." dost nepatřičně.:-/

2 0
možnosti
Foto

Ano, často je velmi nepatřičné

2 0
možnosti

Smutné, fandím Vám. Neměla jsem to doma také lehký, umím si představit, jak se cítíte. R^V

4 0
možnosti

Opakuji se, ale chtěl bych se zeptat, jestli jste jako dospělá své rodiče konfrontovala s tím, co vám způsobili.

0 0
možnosti

Pardon, teď jsem si všiml, že jste minule odpověděla, mně nepřišlo upozornění na reakci.

0 0
možnosti

E39v61a 89J76u45s89t76o55v73á

10. 8. 2022 11:25

Děs a hrůza. Vidím analogii se mnou, ale já se ve čtrnácti vzepřela, když chceš, tak si mně mlať (a to bylo něco), a pak přestala. ;-( No jo, čas nevrátíme, jsem ráda, že to je dávno za mnou, Vaše blogy mi to připomenuli. Nevadí, život není peříčko. Držím palce, ať jste z toho venku a těšíte se ze své rodiny.

3 0
možnosti
Foto

Lze z tohle být někdy úplně venku?

0 0
možnosti
Foto

Už je po trestním řízení nebo stále běží?

1 0
možnosti
Foto

Jak často se to dělo a do kolika let?

0 0
možnosti
Foto

Když jsem byla malé dítě a snažila jsem se bránit, tak to matku ještě více rozvzteklilo a přidala. To jsem si nesměla dovolit. Přestala mne bít, když jsem ji jednou vzala za ruce prudce od sebe odstrčila. Vypadala velmi zmateně a ublíženě. Pamatuji si na to, bylo mi asi tak 17. Jak často se to dělo nevím, vždycky , když ji chytil amok... asi dost často...

0 0
možnosti
Foto

Neuvěřitelné, to snad nebyli lidi.

1 0
možnosti
Foto

Podle Sama Vaknina jsou narcisové roboti. R^

(On sám je také psychopatický narcis, takže ví, o čem mluví.)

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS