Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

V mnoha mužích je pud agrese a přebujelé ješitnosti.A pokud se takoví dostanou k moci, kde mohou cloumat třeba i s národem, pak je to tragedie. Vždyť to známe, ne?

0 0
možnosti
Foto

R^Rodina může být takovým malým modelem celé společnosti... diktátor, vojáci, zásobovatelé, političtí vězni... ;-D:-):-/:-(...

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
JK

Došlo za vaší dospělosti ke konfrontaci s rodiči?

0 0
možnosti
Foto

To tady u těch typů "vztahů" nemá význam. Nevídáme se už.

1 0
možnosti
JL

To jsem rád, že jsem byl trochu lepší rodič - s dětmi jsem se občas učil, nechtěl jsem od nich nic, jen aby chodili do školy :-)

0 0
možnosti
Foto

Kristýno, jen z nadpisů blogů mi běží mráz po zádech. Můj táta padl ve válce když mi byly dva. První otčím to samé. Druhý otčím byl kamarád, máma parťačka svých pěti dětí od tří otců. U nás bylo stále vesele i když peníze scházely. Tento krásný život jsem popsal ve dvou knihách. Přeji vám konečně šťastný život!

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, je pěkné číst, že u vás to bylo fajn. Mám děti, s nimi je mi dobře. :-)

0 0
možnosti
Foto

Sociopaticky chladný a matka chladně submisivní? Zkoumala jste někdy, jak často se tohle děje i jinde?

0 0
možnosti
Foto

Asi moc často ne. Oba narcističtí a psychopatičtí. Poslouchám na YouTube Sama Vaknina, ten tyhle druhy vztahů vysvětluje. Otec byl "mocný" a matka "ctnostná". Byli na sobě závislí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 319x
 

Chci dělat osvětu, psát o psychických problémech a jejich léčení, ze své i sdílené zkušenosti.

 

lorenzova.m@centrum.cz

Seznam rubrik