Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Váš perex mi připomněl mého bratra, který měl schizofreniků epizodu, kdy si lehl před kostel a slyšel hlas: Ďáblu se budeš klanět. Myslela jsem, až po 20 letech, kdy jsem tomu trošku začala rozumět, po absolvování psychoterapeutického výcviku, že bych mu uměla pomoci, ale přesně v tu chvíli to u něj mělo rychlý konec a umřel. Myslela jsem, že je to nějaký rodič, bůh dokonalosti, protože v té době pracoval jako zedník a po práci denně chodil pomáhat rodičům na zahradu. Neměl žádný odpočinek, rodiče ale také ne. Já jsem se vzepřela a pracovala jen doma kromě školy. Pak jsem byla vyhozena z domu, za to, že jsem v neděli nechtěla jíst řízek a dělala jsem si vegetariánské jídlo a tři roky mě trvalo, než jsem se z toho dostala. Být sama bylo naprosté blaho... Samozřejmě kromě práce a přátel.

0 0
možnosti

Takoví lidé by nikdy neměli být rodiči. Léčí si své mindráky skrze své ubohé děti, které si následkem tohoto bezcitného zacházení nesou do života velice těžké újmy, s nimiž se jen těžko vypořádávají, pokud jsou tedy vůbec schopny se s nimi někdy vypořádat. Většinou, bohužel, to mívá pokračování v celé rodové linii.

Většina rodičů si chce skrze vlastní děti dokázat něco, co jim chybělo nebo nebylo v jejich možnostech v období jejich dětství nebo rané dospělosti. VŽDYCKY je to špatně, ale v podobných případech, jaké uvádíte, jde skutečně o naprosto neomluvitelné, trestuhodné týrání.

Přeji Vám vše dobré - hlavně se s celou záležitostí, která je dnes už minulostí, vyrovnat, i když vím, že je to velmi těžké, ale přesto MOŽNÉ. Teď už je to jen o Vás...R^V

0 0
možnosti
Foto

To máte jistě pravdu. Je to tu hodně konkurenční a náročné.

Děkuji.V

0 0
možnosti
Foto

Skoro jako bych to psal já. Taky jsem měl za úkol být dokonalý a za to, že jsem dokonalý nebyl, jsem samozřejmě mohl já.

4 0
možnosti
Foto

Rodiče, kteří neumějí mít rádi :-(

1 0
možnosti
Foto

R^ Bývá to dlouhá a těžká cesta - dojít nebo se i nechat dovést na začátek nové cesty. Nová je tím, že na ní už člověk ví , že změna možná, že právě začiná. Že se začíná přepisovat to "cédéčko" - ten chybný program, který mu byl kdysi nahrán do hlavy.

1 0
možnosti
Foto

Koleje vytvořené rodiči v dětství bývají vražedné. Nejhorší je, že oběť na ně bez pomoci těžko přichází a vytrvale se točí v kruhu.

1 0
možnosti
Foto

A ještě hůř, když už se ani netočí a ani v kruhu...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS