Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Zákon přitažlivosti a muži!

Několikrát se mi zjevil zákon přitažlivosti v do očí bijící podobě. Poprvé to bylo před dvaceti lety, tenkrát jsem o jeho existenci slyšet nemohla. A pak ještě několikrát. Něco jsem si vymyslela a pak se mi to do puntíku splnilo! 

Poprvé to bylo v cizině. Už jsem tam chvíli pobývala, hledala jsem si práci. Sedím takhle s někým v Mekáči a on mi říká: Měla by sis nají boyfrienda. Vážně? Hmhm. Takhle jsem předtím neuvažovala... Ne, že bych předtím s nikým nebyla, ale bylo to tak nějak jinak...

Vzala jsem to vážně, chodila jsem pak po ulicích a představovala si, jak by měl vypadat. Ne vizuálně, ale jakou by měl mít povahu. Bavilo mne to!

Chtěla jsem, aby nebyl "jako ježek". To byl pro mne typ partnerů, jaký jsem už znala. Udržuje si převahu, je nedostupný, nikdy neuzná chybu, nikdy se nemýlí, je sebestředný. Zajímají ho jen jeho přání a potřeby. To, co ho zajímá na mně, je povrchní. Jak vypadám, jak mu mohu prospět. Jestli nejsem otravná, náročná... To by fakt nechtěl.

Představila jsem si naopak někoho milého, laskavého, opravdového, někoho kdo má rád lidi, je radostný, veselý, moudrý,  žije v klidu a pohodě, nechá se vést svým zájmem, dělá to, co ho baví,... Světe div se za den či dva jsem potkala Jamese.

A poznala jsem hned, že to je on! Sympatie byly vzájemné. A opravdu jsem se těšila z jeho přítomnosti. Celou dobu, co jsme spolu byli. Staly se těžké věci, bylo zřejmé, že mu na mně záleží, a mně na něm. Pouto bylo čím dál silnější, měla jsem jsem ho čím dál raději. Ale napořád to nebylo...

A život šel dál... Jednou jsem takhle jela na hory, tak jak už pár sezon před tím, jako instruktorka. A vymyslela jsem si předem, že bych chtěla někoho potkat. Brouzdala jsem předtím po seznamkách, na profilech četla jak se k sobě hodí partneři podle znamení... A pak mi to bylo jasné: Měl by to být Kozoroh. A taky dobrý lyžař. Také jsem si vymyslela, že by měl mít zájem o esoteriku. 

Tak si jdu takhle hned první den jen tak zalyžovat, dokud mám volno, že se rozjezdím. Všimla jsem si, že za mnou někdo jezdí, byl fakt otravný, nevšímala jsem si ho. Ani jsem se na něj nepodívala. Pak mne ze zálohy předjel a jeli jsme spolu na vleku. Ještě než jsme dojeli nahoru, řekl mi, že ho zajímá esoterika a že je Kozoroh! No vážně! Byli jsme spolu ještě dlouho po tom, co roztáli sněhuláci... Vzpomínám ráda, bavilo mne to s ním.

A pak šel život zase dál.

Asi před měsícem mne napadlo, že bych si jela zalyžovat, jen tak, ale nechtělo se mi samotné. Dala jsem si inzerát s takovým textem. Představovala jsem si někoho pohodového, s kým by bylo fajn jet na lyže... Odpovědí přišlo mnoho, nenašla jsem si ale čas odpovídat a a scházet se. Přišly do toho události...

Pak jsem si šla koupit  nějaké lyžařské věci a dostala navštívenku a pozvání na lyžování, že má zrovna v autě volné místo...

No tak jestli je tohle všechno náhoda !? ;)

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Monika Lorenzová | sobota 4.3.2023 14:04 | karma článku: 10,23 | přečteno: 416x
  • Další články autora

Monika Lorenzová

Narcis, psychopat, hraniční/emocionálně nestabilní osoba - co mají společného?

Ve všech případech jde o poruchy osobnosti skupiny B. Ve všech případech jde o následky raného traumatu, o narušení vztahu dítěte a matky, z jakéhokoliv důvodu.

21.1.2024 v 7:20 | Karma: 10,54 | Přečteno: 280x | Diskuse| Ostatní

Monika Lorenzová

Narcistické zneužívání, co je to?

Je to speciální způsob zneužívání, které používají narcistické osoby, které jsou zároveň psychopatické. Psychopatickým narcisům jde o to, aby se, hlavně díky svým blízkým, postarali o své narcistické a psychopatické potřeby.

20.1.2024 v 11:08 | Karma: 9,61 | Přečteno: 313x | Diskuse| Ostatní

Monika Lorenzová

AI, o vytváření obrázků s umělou inteligencí

Díky žertu laskavého přispěvatele mého blogu, který měl podezření, že texty tvořím díky umělé inteligenci (haha, velmi vtipné :), jsem dostala nápad vytvářet tak perexové obrázky. Povedené výsledky jsou již u textů k vidění.

6.1.2024 v 11:01 | Karma: 13,96 | Přečteno: 252x | Diskuse| Ostatní

Monika Lorenzová

Kdo je v oboru psychologie odborník?

Musím bohužel říci, že jsem se setkala spíše s velkým nepochopením, co se týče mých psychických poruch a deprese. Dostávala jsem ortel nevyléčitelné. Nebyla to pravda.

6.1.2024 v 7:12 | Karma: 11,82 | Přečteno: 297x | Diskuse| Ostatní

Monika Lorenzová

Seberealizace. Závislost na úspěchu a závislost na neúspěchu.

Každý sám pro sebe rozhoduje, co je pro něj úspěchem. Narcistický člověk si typicky vybírá činnost, ve které je pro něj poměrně snadné upět. Osoba masochistická si vybere činnost, ve které dokáže uspět jen velmi těžko.

1.1.2024 v 16:27 | Karma: 7,23 | Přečteno: 184x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Ukrajině nastává „nejtemnější hodina“. Začíná mluvit o jednání s Rusy

3. května 2024

Premium Ukrajinské armádě se stále nedaří stabilizovat situaci na frontě a nálada v Kyjevě je čím dál...

OSN posílila postavení Palestiny, vyzývá ke schválení členství. Česko bylo proti

10. května 2024  17:38,  aktualizováno  18:17

Valné shromáždění OSN přijalo rezoluci, podle níž by se Palestina měla stát plnohodnotným členem...

Učiteli nepřidáme, zaplatíme školníka. Peníze pro pedagogy použijí školy jinak

10. května 2024

Premium MŠMT slibovalo přidat učitelům až na 130 procent platu. Aby se ředitelé škol vyhnuli propouštění,...

QR kód vedl k zubaři. Policie hned první den řeší desítky falešných lístků na MS

10. května 2024  17:56

S pátečním začátkem hokejového šampionátu přicházejí i první podvedení fanoušci, kteří si zakoupili...

Izrael chystá v Rafáhu menší akce, aby nedráždil USA. Hamás myslí na comeback

10. května 2024  11:57,  aktualizováno  17:53

Izrael plánuje v částech Rafáhu na jihu Pásma Gazy provést několik oddělených vojenských operací...

  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 319x
 

Chci dělat osvětu, psát o psychických problémech a jejich léčení, ze své i sdílené zkušenosti.

 

lorenzova.m@centrum.cz

Seznam rubrik